Τετάρτη 12 Μαΐου 2021

ΕΠΙΘΥΜΙΑ (Desire, Deepak Chopra & Demi Moore)

Η Αγάπη από την εσωτερική σκοπιά!


Ο εραστής γνωρίζει μόνο την ταπείνωση, δεν έχει άλλη επιλογή
Μπαίνει σαν κλέφτης στην αυλή σου τη νύχτα, δεν έχει άλλη επιλογή
Λαχταράει να φιλήσει κάθε τούφα από τα μαλλιά σου
Μην ταράζεσαι, δεν έχει άλλη επιλογή...
Στην τρελή του Αγάπη του για σένα, λαχταράει να σπάσει τις αλυσίδες της φυλακής του
Δεν έχει άλλη επιλογή...
Ο εραστής ρωτάει την αγαπημένη του:
Αγαπάς τον εαυτό σου περισσότερο απ' όσο αγαπάς εμένα;
Και η αγαπημένη του απαντά:
έχω πεθάνει για μένα και ζω για σένα
Έχω χαθεί από εμένα μου και τα ιδιώματα μου
Είμαι εδώ, μόνο για σένα
Έχω ξεχάσει ότι έχω μάθει μέχρι τώρα
Αλλά από την γνωριμία μας, έχω γίνει ένας μαθητής
Έχω χάσει όλη μου τη δύναμη
Αλλά μέσα από τη δύναμή σου, νιώθω ικανή
Αγαπώ τον εαυτό μου... σ΄αγαπώ...
Σ΄αγαπώ... αγαπώ τον εαυτό μου...
Είμαι ο εραστής σου, έλα κοντά μου
Θα ανοίξω την πόρτα της αγάπης σου
Έλα να καταλαγιάσεις μαζί μου
Ας γίνουμε γείτονες στα αστέρια
Έχεις κρυφτεί τόσο καιρό
Ατέλειωτα παρασυρμένη μέσα στη θάλασσα της αγάπης μου
Έστω κι έτσι, είσαι πάντα συνδεδεμένη με εμένα
Αποκρυμμένη, αποκαλύπτοντας το ορατό και το αόρατο
Είμαι η ίδια η ζωή, ήσουν δέσμια σε μία μικρή λίμνη
Είμαι ο ωκεανός και οι ταραχώδεις του πλημμύρες
Έλα να συγχωνευτείς μαζί μου, άφησε αυτόν τον κόσμο πίσω μας
Έλα μαζί μου!
Θα ανοίξω την πόρτα της Αγάπης σου
Σ' επιθυμώ περισσότερο από το φαγητό ή το ποτό
Το κορμί μου, οι αισθήσεις μου, το μυαλό μου, πεινασμένα για τη γεύση σου
Αισθάνομαι την παρουσία σου στην καρδιά μου
Αν και ανήκεις σε όλο τον κόσμο
Περιμένω στο σιωπηλό πάθος
Για μία χειρονομία, μια ματιά από σένα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου